"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Monday 12 November 2012

Ekspedisi Ke Jerangkang Waterfall, Maran, Pahang (Part 2)

11.11.2012 (Ahad) 
Sambungan...

 
Pemilik² Kereta Kembara..... Bergambar sebelum bergerak pulang...

Ha yang gambar dibawah ni kata orang melepaskan gian. Ada jambatan tapi nak redah sungai juga... Ninie dah elok² salin baju yang basah ke baju yang kering jadi seluar pula yang basah. Mana taknya... turun ke dalam sungai semata² nak ambil gambar kereta mereka ni. Sekali sekala tergelincir disebabkan batu yang licin. mujur tak jatuh.... Sungai dipenuhi batu...






Dah siap meredah sungai....



Ini kali kedua dalam meredah sungai.... Sungai berpasir pula...

Kereta Najib

Kereta Abe Yie

Kereta My Beloved Husband...

Amboi My Hubby...Seronoknya ye....


Garmin yang menjadi peneman setia....

Bertemu sebelum berpecah ke destinasi masing². Home Sweet Home

Sempat lagi patah balik semata² nak bergambar di papan tanda. Hutan Lipur Jerangkang. Tapi perkataan Hutan dilitupi pokok liar.

Seronok tapi penat! sampai rumah terus a...bum... tido... termasuklah en. suami... tidur tak ingat² disebabkan letih.