"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Friday 13 September 2013

En. Hubby Ke Terengganu

13.09.2013 Jumaat


Jikalau pagi² tadi sebelum Subuh Ihsan dah pun bergerak ke Pulau Pinang seawal jam 4.00pagi. Kali ini Mama pula hantar Ayah ke IPD Jerantut untuk Ayah mulakan destinasinya ke PULAPOL di Rantau Abang, Terengganu untuk menghadiri Simposium Guru-guru Kor Kadet Polis. Ayah ambil pilihan nak naik kenderaan Polis yang disediakan. Sampai di Jerantut jam 7.55pagi, Ayah bergerak jam 8.30pagi... Elok je Ayah bergerak, Mama terus meluncur ke tempat kerja. Sampai jam 9.45pagi. Mujur Mama dah minta izin dari Bos awal² semalam.

Jadinya untuk hari ini, Atuk & Nenek yang uruskan anak² gegirl Mama ke sekolah. Bermula malam ini juga, tinggallah kami 4 beranak sahaja.... urm... sedikit² takut juga. Almaklumlah tiada lelaki...kami anak beranak semuanya perempuan je...

Apapun, harapannya kedua²nya, En. Hubby dan Ihsan selamat pergi dan juga pulang. Ihsan dijangka pulang pada 15.09.2013 Ahad, manakala En. Hubby pada 16.09.2013 Isnin (Cuti Hari Malaysia tu..)