"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Saturday 26 July 2014

Alhamdulillah...Baju Ninie Dari ZALORA Dah Sampai

26.07.2014 Sabtu

Hari ini kami sekeluarga pulang ke Kuantan untuk pertama kalinya dalam bulan Ramadhan. Bergerak dari rumah selepas Asar dan sampai pada jam 7.00ptg sebab Hubby ikut Sri Jaya dan yang paling penting jalan tak jem...Biasa² sahaja. Risau juga sebab tengok ramai yang update status jalan raya jem sana sini.

My MIL beritahu ada barang dari ZALORA kotak besar. Ninie cuma tersenyum... Ramai yang ingat Ninie beli kasut sebab saiz kotaknya tu...Hihihi... Sebenarnya Jubah First Lady tapi beli menggunakan voucher ZALORA bagi RM100 sebelum bulan puasa hari tu lagi. Alhamdulillah... Rezeki Ninie la tu. Macamana Ninie boleh dapat voucher Rm 100 tu? Ha.... Baca di link ini ye.... :

Alhamdulillah... Ada dua helai baju baru untuk hari raya nanti... Cuma labuh sangat so nak kena kerat... Tak apa...jahit tangan je.... Sebab kainnya lycra... Mudah...