"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Saturday 18 October 2014

Handphone Baru Untuk Hubby (ASUS)

18.10.2014 Sabtu

Cadangnya nak survey je... Urm... Survey la sangat...Kikiki... Belek punya belek, Hubby berkenan dengan satu hp jenama ASUS ni. Kesian kat Hubby sebab hp sebelum ni macam dah pening. Whatsapp/FB pening² dah... Lama juga duk kat kedai sambil si gegirl naik bosan... macam² ragam keluar.

Keputusan muktamadnya Hubby jadi ambil hp tersebut. Asus Zenfon4 dengan harga RM350+memori 8G dan juga screen protector (murah je sebab kelabu asap je nampak skrinnya) + jelly casing. Ok lah tu.... Janji boleh WhatsApp dengan berFB serta ada GPS dan juga boleh melayari internet kan sayang kan? Hubby memang tak minat hp besar² sebab dia nak yang boleh muat² dalam poket seluar je. Kamera pun biasa² je dan tak ada flash. Kamera digital kan ada ujarnya.

Beli pun di kedai yang sama masa beli handphone Ninie dulu... di Kompleks Teruntum.