"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Wednesday 23 July 2014

Berbuka Puasa Di Luar (Jerantut)

23.07.2014 Rabu
25 Ramadhan 1435H

Hari ini tetiba je Hubby ajak berbuka puasa diluar...Hihihi macam tahu² je tekak Ninie ni nak makan masakan orang pula... Sepanjang bulan Ramadhan ni memang setiap hari Ninie memasak lauk berbuka puasa. Kuih pun beli di minggu pertama puasa sahaja... Selepas itu buat sendiri ala kadar sahaja. Jom.... Lepas habis kerja Ninie terus ke Jerantut dari bandar Jengka manakala Hubby dan anak²  pula bertolak dari lepar Utara. kami berjumpa di Shell sahaja.

Sampai di bandar Jerantut leh kurang jam 6.00ptg, disebabkan masih awal lagi, Ninie ajak hubby ke Ten Ten untuk membeli serba sedikit kelengkapan hari raya anak² yang masih belum ada.... Selesai di sini jam 7.00ptg dan kami terus ke kedai makan- Benteng. Alhamdulillah masih ada tempat kosong untuk kami berenam.