"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Friday 27 June 2014

Santai² Di Jerantut

26.06.2014 & 27.06.2014 Khamis & Jumaat

Hari ini Ninie terpaksa ambil cuti sebab anak² tak ada pengasuh disebabkan Hubby kena menghadiri kursus selama 2hari di Jerantut dan Atuk & Nenek pula tiada dirumah (Ada program lain). Hari Khamis anak² cuma bersekolah rendah sahaja dan tidak menghadiri sekolah KAFA sebab mengikuti Ninie yang nak ke Jerantut dan menginap di sana. Macam biasa penginapan kami cuma di Jerantut Hill sahaja. Anak² ambil kesempatan ini untuk mandi kolam dan kebetulan pula memang kawasalan kolam lengang. Al maklumlah bukan di musim cuti hujung minggu.... Hubby pula nun tidur di bilik kerana kepenatan.

Malamnya pula kami keluar untuk mengisi perut yang sememangnya dah lapar. Kebetulan pula malam ini hujan turun dengan begitu lebat...Syukur.... Al maklumlah seminggu dua ni cuaca bukan main panas. Selesai makan kami balik tidur.. Hajat nak melepak² di iCity dibatalkan sebab hujan masih belum reda.... nak berjalan² ke kedai lainnya pun semua hampir tutup sebab jam pun dah hampir pukul 10mlm.

Keesokkannya kami check out, makan tenghari dan terus meluncur laju ke rumah sebab nak kejar waktu persekolahan KAFA apada sebelah petang. Urm...Hari ni tak ke Sekolah rendah...Tak apa...sekali sekala....