"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Sunday 30 March 2014

Bermain Layang² Di Taman Gelora

30.03.2014 Ahad

Semalam di Rompin Ninie ada beli layang² untuk anak² tapi tak berkesempatan nak bermain. Hari ini anak² mula teruja nak main layang². Selagi tak dapatlah...selagi itulah bising..."Ayah/Mama...Nak main layang²..." Haish... Selepas sarapan pagi dengan masih belum mandinya...Hubby ajak ke pantai nak bawa anak² main layang² katanya. Ninie ikutkan aja.

Hubby bawa kami dekat je...nun di Taman Gelora...Walaupun cuaca panas tapi ada pokok..Teduhlah sikit...Hubby ambil port lepak je atas bangku. Ninie join sama anak² bermain. Hihihi...Mama pun lepas gian weh. Angin pula tidah sekuat mana...jap ada jap tiada...Tapi tak ada lah sampai perlu berlari nak menaikkan layang² tersebut. Ninie sambil duduk pun boleh menaikkan layang² tau.... Berpeluh juga rupanya bermain layang² ni...Tak apa...exercise....