"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Saturday 12 January 2013

PVR : Latihan Menembak

12.01.2013 - Sabtu
Lokasi : Padang Sasar, Jerantut
0800-1230

M.E.N.E.M.B.A.K. Merupakan  pengalaman pertama bagi Ninie. Pergh... Sentap gak masa pertama kali melepaskan tembakan. Berdengung telinga dibuatnya. Hubby tiada masalah sebab dah ada pengalaman menembak disebabkan aktif dalam Persatuan Kadet Polis Sekolah dan seringkali mengikuti kursus dan juga perkhemahan.

Kami diperkenalkan dengan Revolver & juga Walhter P99. Akan tetapi latihan hanya menggunakan Revolver sahaja. Sesi penerangan diadakan terlebih dahulu bagi memahami apa yang akan dipelajari.

Alhamdulillah... berjaya melepaskan tembakan dengan 20butir peluru....

Revolver
 

 Walther P99

Sesi penerangan sebelum memulakan latihan oleh En. Ruzlan.

Lapang Sasar

En Hubby di Posisi no. 10

Posisi Berdiri.. Adalah kenangan walaupun cuma nampak belakang je.... urm... Ninie di Posisi No. 8

Posisi Melutut


T.E.R.B.A.I.K.!!!