"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Friday 21 September 2012

Servis Kereta Kembara

09.09.2012 (Ahad)
Lokasi : Win Hin Auto, Jalan Padang Lalang, Kuantan Pahang.

Millage kereta dah pun melebihi 5000. So maksudnya nak kena ganti minyak hitam la ni... Asalnya nak ke Bandar Kuantan, tetapi di perjalanan, ternampak kedai servis kereta ada yang buka, Hubby singgah sebentar untuk tukar minyak hitam. Kebetulan lengang aja. Alhamdulillah... tak perlu tunggu lama.

Kereta kami bukan main lagi kotornya sebab Hubby drive ikut jalan Sri Jaya dari Lepar Utara ke Kuantan. Kiranya ikut 'shortcut'. Jimat masa 1jam perjalanan. Gambar kereta yang tengah di servis:


Sambil² menunggu kereta di servis, kami mamam² dulu. Jeruk buah mangga dan anggur. Urm sedapnya. Kakak rupanya gemar juga pada jeruk ni. Boleh makan, tapi jangan banyak² tau sayang...




Dah siap.. Jom gerak... Dah bayar, dapat kad ni... Tapi untuk yang no. 03 tu tak ada lagilah ye...Strategi perniagaan ni.. nak suruh kita datang servis kat sini lagi....